Keresés ebben a blogban

2014. március 22., szombat

5.Rész:Niall,Liam és a kaja

Új rész! :)

/Sophia szemszöge/
Egész jól alakultak a dolgok.Liammel még pár napot a hajón töltöttünk.Hivatalosan is a barátnője lettem.Sokat nevettünk és kipihentük az eseményeket.A The Wantedről elmesélt mindent amit tudott.Szerencsére nem esett baja a többieknek amíg visszatartották a fiúbandát.Most egy hotelben vagyunk.A rajongóknak azt mondták,hogy hirtelen dolguk akadt az új albummal kapcsolatban és azért maradt el pár koncert.A The Wanted eltűnt.Nekem törölnöm kellett a twitteremet amikor a rajongók megtudták,hogy járunk.Eleinte sírtam az utálkozó üzenetek miatt,de Eleanor megmondta,hogy ő is ugyanezt élte át.

/Niall szemszöge/

-Srácok!Induljunk Írországba-mondtam.
-Ennyire várod,hogy haza menj?-kérdezte Sophia.
-Természetesen.Az Ír kaják a legjobbak.Ismerek egy jó éttermet.Oda is elmehetünk.
-Még nem pakoltam össze-mondta Zayn.
-Haver siess!Alig várom,hogy újra haza menjek!-ficánkoltam.
A srácok a kedvemért gyorsan összepakoltak,így a korábbi járattal repülhettünk.A repülőn unatkoztam.Harry aludt.Zayn és Louis  PSP-ztek.Liam pedig Sophiával beszélgetett.Furcsa volt nekem,hogy Liamnek lett barátnője.Általában mi ketten szoktunk beszélgetni.De most,hogy ez a lány is itt van kicsit magamra maradtam.Nem is szimpatikus annyira.Például azért,mert nem eszik annyit.Pedig az étel fontos!Unalmamban elővettem egy extra nagy szendvicset.Kicsomagoltam és elkezdtem enni.Ránéztem a hátizsákomra.Csak szendvicsekkel volt tele.Induláskor Paul azt mondta,hogy hiába viszem ezeket,úgyse fogom tudni megenni.De ez nem igaz!Ekkor Sophia felállt és elindult felém.
-Szia Niall-köszönt.
-Szia-mondtam direkt csámcsogva.Liam messziről szúrós tekintettel nézett rám.
-Látom sok ennivalót hoztál.Sajnos én elfelejtettem csomagolni és nagyon megéheztem.Kérhetek egy szendvicset?Döbbenten néztem rá.Ez a nőszemély multkor még alig evett.Most pedig tőlem kunyerál.
-Sajnálom,de ha adok,akkor én fogok megéhezni.Liam felállt és elindult felém.
-Niall!Kábé hoztál huszonöt szendvicset.Ne mond,hogy ha huszonnégyet eszel,akkor nem laksz jól-morogta Liam.Elfogott a düh.Liam mindig kiállt mellettem.De most ellenem van.Pedig jól tudja,hogy mennyire szeretek enni.Megfogtam a hátizsákot és ráborítottam a tartalmát Liamre és Sophiára.
-Jó étvágyat!-álltam fel.Berohantam a WC-re.Ez volt a repülőben az gyetlen helyiség ahova eltudtam bújni.Leültem a padlóra.Pedig olyan jól indult ez a nap!Örültem,hogy haza megyek.De most a legjobb barátom ellenem van.Így utólag visszagondolva kár volt ott hagynom a szendvicseket.Most hozhattam volna magammal.De mindig van nálam tartalék!Elővettem a zsebemből egy zsemlét.Azt kezdtem enni.Egyedül vagyok.Ekkor megéreztem,hogy leszálltunk.Felálltam és kimentem.Már mindenki kiszállásra készen volt.A szendvicseim a földön voltak.Liamék kiszálltak a gépből.Louis jött oda hozzám.
-Mi történt?Liam rohadt ideges volt.
-Megéhezett a nője és nem volt nála kaja-panaszoltam.Louis fejcsóválva kiment.Két taxival mentünk.A hotelba érve kicuccoltunk.Zayn,Louis és Harry már megint elmentek aludni.Sophia,azaz a nő pakolt ki a bőröndből.Oda mentem Liamhez,aki TV-t nézett.
-Köszönöm,hogy így tönkre tetted a jó kedvemet!A hülye csajod pakolhatott volna magának kaját.És ekkor olyan történt amire soha nem számítottam volna.Liam tiszta erejéből rámvetette magát és elkezdett püfölni.Én próbáltam szabadulni,de nem ment.Így verekedni kezdtünk.Igazából nem volt sok esélyem ellene.Egyszer ököllel arcon vágott.Nagyon fájt!Nem csak az ütés,hanem az is,hogy ezt a legjobb barátom teszi.Mint két gyerek,úgy hemperegtünk.Nem tudom mi lett volna,ha a nő nem avatkozik közbe.Megfogta Liamet és elkezdte elhúzni tőlem.Liam végül engedett.Én a földön feküdtem.Könnyeztem.Sophia odahajolt és megkérdezte,hogy jól vagyok-e.Én felálltam.Az orrom vérzett.Fogtam egy köteg zsepit,felvettem a kabátom és kirohantam az utcára.A kapucnim a fejemre húztam,hogy ne ismerjenek fel.Ez Írország.Az otthonom.Én pedig szomorúan kullogok a sötétben.Bementem egy gyors étterembe.Megvacsoráztam.Ekkor jutott eszembe,hogy a telefonomat otthon hagytam.Úgyse vettem volna fel ha hívnak.Összevissza sétáltam.Azt se tudtam,hogy hol vagyok.Kisétálltam az úttestre.Az volt a gond,hogy nem néztem körül.
/Harry szemszöge/ (egy órával ezelött)
Niallt már másfél órája egyfolytába hívjuk.De nem veszi fel.
-Harry!Gyere nézzünk körül kocsival-szólt Zayn.
-Oké-rohantam.Zaynnel kocsiba ültünk.Mindenfele mentünk.
-Álljunk meg itt!-mutattam egy étteremre.Kiszálltam és bementem.
-Jó napot!-köszöntem.
-Már zárunk-felelte mogorván.
-Csak azt szeretném kérdezni,hogy nem látott-e egy húsz év körüli szőke srácot itt.Aki valószínűleg rengeteg kaját rendelt-hadartam.
-Dehogynem!Tele volt az asztala.Azt mondta,hogy bánatába eszik ennyit.Aztán láttam innen,hogy beszélget a pizzájával.Rá gondol?
-Igen!-kiáltottam.
-Ő már rég elment.
-Köszönöm.Zaynnel tovább kerestük.Hirtelen egy alak sétált a sötétbe a kocsink elé.Zayn gyorsan fékezett,de késő volt.A valaki felkenődött a kocsink elejére.Ijedten vágtam ki a kocsi ajtaját.Valakit elütöttünk!Az alak meg se mozdult.Kapucniba volt és egy kiflit szorongatott a kezébe.Odahajoltam.Lélegzett.Lehúztam a kapucniját.Hirtelen teljesen ledöbbentem.Niall volt az.Zayn elkezdte ráncigálni.Meg se mozdult.Én lekevertem neki egy pofont.Ekkor felébredt.Zavartan nézett körül.
-Mi történt?-kérdezte.
-Jól vagy?Téged kerestünk!Elénk sétáltál és elütöttünk!
-Szédülök-motyogta.
-Beviszünk a kórházba-mondta Zayn.
-Ne!Tényleg nem kell!-tiltakozott.
-De elütöttünk!-szóltam rá!
-De nincs semmi bajom-mondta.Bizonytalanúl felállt és elkóválygott a kocsiba.Végül nem vittük be a kórházba.Hátra ültem mellé.
-Szomorú vagyok!-motyogta.
-Mi a baj haver?-karoltam át.
-Nincs barátom.
-Hiszen mi vagyunk a legjobb barátaid.
-De nem foglalkoztok velem!
-Jajj,Niall!-nevettem.
-Liam ma megvert-mondta.
-Mi?Nekem csak annyit mondott,hogy egy kicsit összeverekedtetek-húztam fel a szemöldököm.
-Lehülyéztem Sophiát.Erre ő elkezdett verni!-mesélte.Megérkeztünk.
-Niaaaalllll!-ugrott a nyakába Louis.Haver ilyet ne csinál megint!Hívtalak százszor!
-Itt hagytam a telefonom.Liam lépett a szobába.Megfagyott a levegő.Ideges volt.
-Hívtalak Niall!Miért nem vetted fel?
-Itt hagytam a telefonom.
-Sajnálom haver!Nagyon elborult az agyam.Nem csinálok ilyet többet igérem!Rohadtul ideges voltam!Azt hittem,hogy valami hülyeséget csináltál.Ne haragudj!-mondta Liam.
-Én sajnálom,hogy bántottam Sophiát.Nem tudtam elfogadni,hogy van barátnőd.De kedves leszek vele!-felelte Niall.És a két legjobb barátom sírva ölelte meg egymást.Kibékültek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése